ΠΑΜE-//-Σύλλογος Προοδευτικών Γυναικών
Σωματείο Συνταξιούχων ΙΚΑ-//-ΠΑΜΕ υγείας πρόνοιας, παράρτημα
ΠΑΜΕ εκπαιδευτικών γρ.Β.Αττικής-//-Συνδικάτο ΟΤΑ, παράρτημα
Μέτωπο Αγώνα Σπουδαστών-//-Π.Α.Σ.ΕΒΕ
Σύνδεσμος Συνταξιούχων Δ.Υ. Αθήνας, επιτροπή Β.Π.

Συμβολική κατάληψη των εργαζομένων Δήμου Αμαρουσίου

Αλληλεγγύη στους αγωνιζόμενους εργαζόμενους από την Λαϊκή Επιτροπή

Μαζικό και δυναμικό συλλαλητήριο του ΠΑΜΕ στην Αθήνα για την Κοινωνική Ασφάλιση

Πάρτε πίσω το νόμο-λαιμητόμο! Κοινωνική Ασφάλιση για όλους αποκλειστικά δημόσια και υποχρεωτική!

ΠΑΜΕ Συμβολική κατάληψη του ΟΓΑ στην Πατησίων

Αλληλεγγύη στην αγωνιζόμενη φτωχομεσαία αγροτιά (VIDEO - ΦΩΤΟ)

Ταξική επιλογή

«Ταξικά μεροληπτική» υπέρ των αδυνάτων χαρακτηρίζει η κυβέρνηση τη μεταρρύθμιση που προωθεί στο Ασφαλιστικό και είναι πραγματικά να γελάνε και οι πέτρες.

Τρίτη, 23 Απριλίου 2013

Νέο Πρόγραμμα Διακανονισμών, της ΔΕΗ, για τους ευάλωτους καταναλωτές και άτομα με μηχανική υποστήριξη

Η ΔΕΗ ανακοίνωσε ένα πρόγραμμα για ευάλωτους καταναλωτές και άτομα με μηχανική υποστήριξη. Στην προσπάθειά της για είσπραξη από τα λαϊκά νοικοκυριά που δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν ακόμα και στα πάγια έξοδα της οικογένειάς τους λόγω  μείωσης, ακόμα και απώλειας του εισοδήματός τους, προχωρεί σε διακανονισμούς με ευνοϊκότερους όρους για μια μερίδα καταναλωτών. 
Ακολουθεί η ανακοίνωση της ΔΕΗ:
   


ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΥ A.E.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΤΑΙΡΙΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ



Με το μέχρι σήμερα πρόγραμμα διακανονισμών η ΔΕΗ διασφάλισε την απρόσκοπτη ηλεκτροδότηση περισσοτέρων από 1 εκατ. συμπολιτών μας και παράλληλα υλοποιεί ποσοτικές και ποιοτικές βελτιώσεις προκειμένου τα προγράμματα διακανονισμών να ανταποκρίνονται πλήρως στις αυξανόμενες ανάγκες των καταναλωτών και της κοινωνίας.

Στη ΔΕΗ, κατανοώντας πλήρως τις συνεχιζόμενες οικονομικές δυσκολίες των συμπολιτών μας, αναπροσαρμόσαμε, σύμφωνα και με τον νέο Κώδικα Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας, το πλαίσιο που διέπει τους διακανονισμούς.

Με στόχο την περαιτέρω ελάφρυνση των ασθενέστερων κοινωνικών ομάδων , η ΔΕΗ προσφέρει στους καταναλωτές της ακόμα ευνοϊκότερους όρους σε σχέση με το προηγούμενο πρόγραμμα διακανονισμών της Επιχείρησης.

Για τους ευάλωτους καταναλωτές που ανήκουν στις κατηγορίες «συνέπειας»* 1, 2 & 3 η κάθε δόση δεν ξεπερνά το 25% του συνόλου ενός διμηνιαίου λογαριασμού χωρίς το ΕΕΤΗΔΕ. Έτσι. Για παράδειγμα, ένας ευάλωτος καταναλωτής που ανήκει στην κατηγορία συνέπειας 1, 2 ή 3 και έχει συνολική οφειλή €2.000 και μέσο διμηνιαίο λογαριασμό €200 (χωρίς ΕΕΤΗΔΕ) θα μπορεί να το αποπληρώσει σε 40 μηνιαίες άτοκες δόσεις των €50.

Οι ευάλωτοι καταναλωτές που ανήκουν στις κατηγορίες «συνέπειας» 4 & 5 πλέον δικαιούνται διακανονισμό με προκαταβολή 10% συν 6 άτοκες Διμηνιαίες δόσεις ή 20% προκαταβολή συν 4 άτοκες διμηνιαίες δόσεις αντίστοιχα.

Υπενθυμίζουμε πως με το προηγούμενο πρόγραμμα οι κατηγορίες 1, 2 & 3 είχαν δικαίωμα διακανονισμού σε 6, 4 & 3 έντοκες διμηνιαίες δόσεις αντίστοιχα, ενώ οι λιγότερο συνεπείς καταναλωτές των κατηγοριών 4 & 5 έπρεπε να καταβάλλουν 20% προκαταβολή συν 3 έντοκες διμηνιαίες δόσεις και 50% προκαταβολή συν 2 έντοκες διμηνιαίες δόσεις αντίστοιχα.

Στην κατηγορία «συνέπειας» 6 δεν έχει επέλθει κάποια αλλαγή σε σχέση με το προηγούμενο πρόγραμμα και οι οφειλέτες θα πρέπει να καταβάλουν το 100% της οφειλής ή να προχωρήσουν σε διακανονισμό μετά από την καταβολή εγγυήσεων.

Στην κατηγορία Ευάλωτοι Οικιακοί Πελάτες και Άτομα με Μηχανική Υποστήριξη εντάσσονται καταρχήν όλοι οι δικαιούχοι του ΚΟΤ. Ιδιαίτερες περιπτώσεις οικιακών πελατών που δεν μπορούν να αντιμετωπιστούν σύμφωνα με τις παραπάνω ρυθμίσεις, θα εξετάζονται από επιτροπές των κατά τόπους καταστημάτων ΔΕΗ – διαδικασία για την οποία το καταναλωτικό κοινό θα ενημερωθεί το επόμενο χρονικό διάστημα από τη ΔΕΗ ΑΕ.


Χειμερινοί και Θερινοί Μήνες

Κατά τους χειμερινούς (Νοέμβριος, Δεκέμβριος, Ιανουάριος, Φεβρουάριος, Μάρτιος) και τους καλοκαιρινούς μήνες (Ιούλιος – Αύγουστος) δεν γίνεται διακοπή ρεύματος σε πελάτες με Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο (ΚΟΤ) και καμία διακοπή ρεύματος σε ομάδες που έχουν εξάρτηση από μηχανικά μέσα.


Σύντομα και τηλεφωνική εξυπηρέτηση

Η εξυπηρέτηση θα γίνεται προς το παρόν αποκλειστικά από τα κατά τόπους καταστήματα της ΔΕΗ. Ενώ πολύ σύντομα έχει προγραμματιστεί να λειτουργήσει τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης. Ζητάμε την κατανόηση του καταναλωτικού κοινού για τυχόν καθυστερήσεις στην εξυπηρέτησή τους στα καταστήματα.


*Οι κατηγορίες «συνέπειας» του καταναλωτή είναι οι εξής:

1. Συνεπείς χωρίς διακανονισμούς
2. Συνεπείς σε πληρωμές και διακανονισμούς
3. Περισσότερες από μια ενσωματώσεις (απλήρωτοι λογαριασμοί) σε επόμενο λογαριασμό ή και μια αθέτηση διακανονισμού
4. Πολλαπλή αθέτηση διακανονισμών
5. Παραβίαση μετρητή μετά από αποκοπή λόγω χρέους
6. Επαναλαμβανόμενες παραβιάσεις μετρητή μετά από αποκοπή ή και ρευματοκλοπή.




Αθήνα, 17.4.2013                                                      ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ